Twoja firma w internecie

mówi się też o zagrożeniach. Konto na fejsie mają prawie wszyscy. Mało kto jednak zamieszcza tam treści...w sposób przemyślany - zdjęcia potomków, mieszkań, aut, zdjęcia z wakacji, z imprez. Lajkowanie czego popadnie , itd to co

Dodane: 21-04-2015 09:17
Twoja firma w internecie pozycjonowanie gliwice
Sposoby na promocję strony w internecie - i kampanie AdWrods. Co lepsze?

Facebook, a prowadzenie biznesu

Social media to modny temat. Pisze się wiele o tym jakie dają możliwości, mówi się też o zagrożeniach.

Konto na fejsie mają prawie wszyscy. Mało kto jednak zamieszcza tam treści...w sposób przemyślany - zdjęcia potomków, mieszkań, aut, zdjęcia z wakacji, z imprez. Lajkowanie czego popadnie , itd to co umieszczamy na fejsie, ma znaczenie w "realu". Jeżeli wysyłamy CV, bo chcemy mieć pracę, możemy zakładać, że zanim pracodawca nas przyjmie, to sprawdzi nasze konto. Czy jest się czego obawiać?
Jeżeli nie publikujemy wszystkiego jak leci, nie rozdajemy lajków gdzie popadnie, to możemy być bezpieczni. Ale każdy może dowiedzieć się co lubimy, na kogo głosujemy, jakie mamy poglądy, na co wydajemy kasę, na jakim poziomie żyjemy, jakie mamy zwierzęta/dzieci/partnerów...

To są treści prywatne. I w tej sferze powinny takie pozostać. Pamiętajmy, że to świadczy o nas, możemy byc potencjalnie świetnymi pracownikami, ale jeżeli na swojej tablicy źle wyrażamy się o swoim poprzednim pracodawcy (lub co gorsza - o obecnym) to może nam zamknąć drzwi do kariery. Tak więc - publikujmy treści w portalach społecznościowych w sposób bardziej przemyślany - to się opłaci.


Sztuka e-biznesu

Pozycjonowanie zza kulis to nie jest taka łatwa praca. Wielu właścicieli firm nie rozumie, z jakiego powodu nie ma błyskawicznym rezultatów, lub dlaczego to tyle kosztuje.

Trzeba zrozumieć jedną prostą rzecz - to, że SEO jest coraz bardziej powszechne i staje się czymś tak oczywistym dla firmy, jak strona www, ma to swoje dobre i złe strony.


A może AdWords?

Po drugie - AdWords. To dobre uzupełnienie pozycjonowania, jeśli potrzebujesz efektów natychmiast i możesz ponieść większe koszty. Często obsługą kampanii zajmują się te same firmy, które oferują SEO.

Po trzecie - social media. Tu zakres może być różny, ponieważ zależy od branży. Fanpejdż na Facebooku można z powodzenie prowadzić samodzielnie, jednak jeżeli n ie masz do tego czasu, lub weny - zainwestuj w dobrego copywritera. Sam fanpejdż dobrze działa wizerunkowo, o bezpośrednie korzyści raczej ciężko.