Mały rozmiar reklamy, czyli to ciekawa metoda na nienachalną reklamę naszego produktu czy też marki. Dodajmy do tego ulotki, wizytówki oraz wszelkie formy marketingu i jesteśmy w domu. O druku i reklamie.
Mieszanie barw do druku
Każdy druk musi posiadać wzornik barw, które wykorzystywane są w całym procesie. Nie jest tajemnicą, że tusze są mieszane, aby uzyskać więcej barw. Podstawową przestrzenią barw w druku jest CMYK, na którą składają się kolejno kolory:
C - Cyjan, odcień koloru niebieskiego
M - Magneta, czyli inaczej karmazynowy
Y - Yellow (Żółty)
K - Black (Czarny)
Łączenie tych kolorów umożliwia uzyskanie każdej barwy, którą potem można przenieść na druk np. naklejek, wizytówek czy plakatów. Istnieją różne metody druku i mieszania barw, jednak właśnie CMYK jest tym najpopularniejszym i stosowanym zarówno profesjonalnie jak i w biurowych drukarkach i maszynach wielofunkcyjnych.
CMYK i inne kolory - Wikipedia
Teoretycznie można uzyskać kolor czarny przez złożenie kolorów C+M+Y, ale w praktyce tak uzyskany kolor czarny jest kolorem ciemno-brudno-brązowym. Poza tym ekonomicznie nieuzasadnione byłoby drukowanie czarnego tekstu za pomocą składania barw CMY. Widoczne jest to na separacji CMY i CMYK: aby w pierwszym przypadku osiągnąć efekt finalny należy znacznie więcej zużyć farby drukarskiej niż w przypadku separacji CMYK. Przy zwiększonym zużyciu farb pojawia się też problem techniczny w procesie druku. Jednym z nich może być utrudnione schnięcie, a co za tym może iść ? odbijanie w stosie, ścieranie się farby, opóźnienia w dalszej odróbce druku np. cięcie na gilotynach.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/CMYK
O zastosowaniu naklejek w różnych miejscach
Naklejki mogą przybierać przeróżne formy i kształty. Można jest też drukować na różnych materiałach, które można przykleić np. na auto, co staje się coraz bardziej popularne. Istnieją też różne metody utwardzania i utrwalania druku, co również jest ważne w przypadku naklejek do stosowania na zewnątrz.
Zastosowanie naklejek znajdziemy praktycznie wszędzie i w każdej gałęzi biznesu. Naklejki widuje się na produktach, na witrynach sklepów, na ścianach w domach i w wielu innych miejscach.