O marketingu typu outdoor i nie tylko

mowa wraz z głosowym komunikatem. Taka forma reklamy jest niezwykle atrakcyjna dla odbiorcy, ponieważ oddziałuje nie tylko na zmysł wzroku, ale także słuchu, powodując, że promowany produkt czy usługa zostaną lepiej zapamiętane. D

O marketingu typu outdoor i nie tylko

Przyczepy reklamowe z nagłośnieniem


Dużym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców cieszą się audiowizualne mobilne reklamy. Za tym terminem kryje się nic innego, jak przyczepa reklamowa wraz z głosowym komunikatem. Taka forma reklamy jest niezwykle atrakcyjna dla odbiorcy, ponieważ oddziałuje nie tylko na zmysł wzroku, ale także słuchu, powodując, że promowany produkt czy usługa zostaną lepiej zapamiętane. Dodatkowo słowny komunikat daje spore pole do popisu twórcom reklamy, który może w zabawny, błyskotliwy sposób nawiązywać do wizualnej części, przyciągając uwagę potencjalnych klientów i zachwycając ich kreatywnością i oryginalnością. Ponadto taka przyczepa reklamowa z nagłośnieniem jest dobrze słyszalna z większej odległości, dzięki czemu jej zasięg jest większy.


Billboard czy przyczepa reklamowa?


Bez wątpienia niejeden biznesman chcący wypromować swoje usługi, czy też producent, któremu zależy na reklamie swojego nowego produktu staje przed dylematem. Jaką formę reklamy powinienem wybrać, żeby mieć największe zyski? Najczęściej brane pod uwagę są właśnie billboardy i . Celem obydwu jest to samo ? przyciągniecie nowych klientów. Billboardy jednak mają tą wadę, że są nieruchome, nie można więc zmienić ich miejsca położenia, ale są znacznie większe. Dlatego ważne jest wybranie dobrego miejsca na billboard. Natomiast są mniejsze, ale również dobrze widoczne ze sporej odległości, w dodatku są mobilne, więc można łatwo je przestawić w inne miejsce.


Przyczepy reklamowe ? czy warto?


Przyczepa reklamowa to jedna z wielu form reklamy i marketingu. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na taką formę promocji. Jakie są zyski płynące z posiadania takiej przyczepy? Przede wszystkim jest to forma reklamy wizualnej, mogąca być połączona także z komunikatem głosowym, która jest dobrze widoczna z odległości, zarówno kiedy stoi jak i również wtedy, kiedy się porusza. Dzięki ruchomym przyczepom reklamowym grono odbiorców komunikatu znacząco rośnie, natomiast stojące przyczepy bardziej zapadają w pamięć, zwłaszcza jeśli są usytuowane niedaleko reklamowanego zakładu. Dobrze przemyślana inwestycja w przyczepę reklamową może przynieść przedsiębiorcy spory zysk poprzez zachęcanie potencjalnych klientów.